Menipä viikonloppu rattoisasti hammaslääkärissä juosten. Ensin lauantaina särkypäivystykseen ja sunnuntaina uudestaan. Jotakin kivun voimakkuudesta kertoo sekin, että lauantaina nukahdin hammaslääkärin odotushuoneeseen ja otin reilun puolen tunnin tirsat. Tarpeeksi kipulääkkeitä??? Minun pelkotasolla en tuota uskoisi tapahtuvan. Noo, nyt on poski turvoksissa ja kipeä. Hammas ei ole. Mistäpä juurihoidettu hammas olisi kipeä. Antibioottikuuri päälle ja katotaan tehoaako. Viime yönä ainakin vielä kipu herätti. Helinäkeiju muuttuu kohta hammaskeijuksi ja kiskoo koko hampaan irti, jos se  auttais.

Tänään täytyy varautua vesipullolla ja purkillisella buranaa 3 h kestävälle englannin luennolle. Enpä meinannu muistaa lähteä töistä pois oikeaan aikaan. Hoksasin kuitennii ennenkuin meni ylitöiksi ;-)

Perheen kuopus oli oma "rauhallinen" itsensä koko viikonlopun. Piti elämää kolmen lapsen edestä, joten ei huolta hiljaisuudesta. Sunnuntaina iltapäivällä sitten saatiin jo väsyneet mutta onnelliset leiriläisetkin kotiin.

 

Pretty soon will tooth fairy have a job to do here. I´ve spent most of the weekend running from one dentist to another. On Saturday I even fell asleep in the dentist waiting room. This is something I would´ve never thought happening to me. Hospital x-rays waiting room is another story. So far I´ve fallen asleep there twice. Anyway. Now my tooth is not hurting. My cheek is killing me. It´s swollen and I´m on antibiotics. Hope it helps. Hate waking up at night for the pain.

Got my blood test today and hear results tomorrow.

Our youngest acted the whole weekend like he was the same as three kids. He did that succesfully and I was tired of running after him. Where was my hubby? The "boys" had a Pimp my ride-weekend. Our van has got three seats and they are adding another three seats in it among other things. On Sunday we got our happy and tired campers back home.

Weather report: sky is grey, it´s very windy and it´s snowing. Where did the sun go? It´s supposed to be spring.